Kadra przedszkola - Dyrekcja

Anna Florek

Psycholog, założycielka i pierwsza dyrektor Społecznego Przedszkola Integracyjnego, twórca autorskiego programu edukacyjno-wychowawczego przedszkola, autorka licznych publikacji na temat integracji, edukacji przedszkolnej i współpracy z rodzicami. Rzeczoznawca MEN i ekspert ORE (dawniej CMPP-P), Kuratorium Mazowieckiego. Prowadzi wykłady i ćwiczenia na warszawskich uczelniach (UKSW, UW, APS). Wielokrotnie nagradzana medalami za swoją działalność na rzecz edukacji i integracji m.in. przez Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski oraz Srebrnym Krzyżem Zasługi.

Anna Gromadzka

Dyrektor Społecznego Przedszkole Integracyjnego, nauczycielka wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, pedagog specjalny, autorka publikacji na temat edukacji przedszkolnej, warunków przyjaznej adaptacji dzieci oraz współpracy z rodzicami. Współpracowała z warszawskimi uczelniami: UW, APS, Wszechnicą Polską, Szkołą Wyższą Towarzystwa Wiedzy Powszechnej, Kolegium Nauczycielskim, UKSW prowadząc ćwiczenia i warsztaty ze studentami studiów dziennych i zaocznych. Ukończyła 3-stopniowy kurs z zakresu terapii behawioralnej. Za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania została nagrodzona Medalem Komisji Edukacji Narodowej oraz Medalem Złotym za Długoletnią Służbę. Koordynuje rekrutację w placówce. Organizuje i prowadzi grupę przygotowawczą wg opracowanego przez siebie specjalnego programu adaptacyjnego. Współorganizująca Trening Umiejętności Społecznych.

Katarzyna Hamerlak

Wicedyrektor Społecznego Przedszkola Integracyjnego, oligofrenopedagog, superwizor terapii behawioralnej, psycholog, autorka publikacji na temat terapii behawioralnej. Członek Polskiego Stowarzyszenia Terapii Behawioralnej. Certyfikowany terapeuta behawioralny PSTB. Odbyła staż w Princeton Child Development Institute w Princeton. Ukończyła I stopień PECS. Prowadzi szkolenia z zakresu stosowanej analizy zachowania. Nauczyciel-terapeuta, prowadzi terapię behawioralną dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Koordynuje terapię behawioralną w Przedszkolu i Punkcie Konsultacyjnym. Jest superwizorem behawioralnym nr licencji 18/S/2013 w ramach systemu uznawania kompetencji zawodowych – Polskiej Licencji Terapeuty Behawioralnego. Z Przedszkolem i Punktem Konsultacyjnym związana od 2005 roku.

Kadra przedszkola - Wychowawcy Przedszkolni

Monika Jastrzębska

Pedagog, nauczycielka wychowania przedszkolnego. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Pedagogika Specjalna – Terapia Pedagogiczna. Ukończyła kurs FETAC DCHSC – Childcare Level 5 w Irlandii. Tam też pracowała przez 4 lata w przedszkolu z elementami Montessori. Początkowo jako wolontariuszka, później jako pracownik etatowy.
Wychowawczyni grupy 1, prowadzi zajęcia „Origami” w ramach „Czwartkowego Przedszkola” oraz popołudniowych zajęć dodatkowych. Z Przedszkolem związana od 2016 roku.

Marcin Dębiński

Pedagog, nauczyciel wychowania przedszkolnego, autor publikacji na temat edukacji przedszkolnej. Ponadto inżynier, absolwent SGGW, ukończył podyplomowe studium Bezpieczeństwa w szkole oraz 3-stopniowy kurs z zakresu terapii behawioralnej i pierwszy stopień języka migowego. Współpracował z Wyższą Szkołą Przymierza Rodzin oraz Akademią Pedagogiki Specjalnej prowadząc ćwiczenia ze studentami. Od 1992 roku (początkowo jako wolontariusz) pracuje z dziećmi. Z Przedszkolem związany od 2000 roku. Za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania został nagrodzony Medalem Komisji Edukacji Narodowej.
Wychowawca grupy 0, prowadzi zajęcia geograficzne „Klub podróżnika” w ramach „Czwartkowego przedszkola”. Był pierwszym redaktorem naczelnym wydawanego przez Fundację dwumiesięcznika „Czas Dzieciństwa”. Przedszkolny ekspert do spraw eksperymentów naukowych, historii i tworzenia gier planszowych. Administruje stroną WWW przedszkola. Prowadzi internetowy portal z grami planszowymi dla dzieci.

Małgorzata Krówka

Pedagog, nauczycielka wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Absolwentka pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią pedagogiczną oraz edukacji przedszkolnej i rewalidacji. Ukończyła drugi stopień kursu języka miganego dla nauczycieli oraz pierwszy stopień kursu Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne oraz 3-stopniowy kurs terapii behawioralnej. Wolontariuszka, zdobywała doświadczenie w pracy z dziećmi w domu dziecka oraz w stowarzyszeniu zrzeszającym dzieci i młodzież niepełnosprawną. Wychowawczyni grupy 2, prowadzi zajęcia plastyczne w ramach „Czwartkowego Przedszkola”. Z Przedszkolem związana od 2015 roku.

Anna Krzeczkowska

Pedagog, nauczycielka, absolwentka edukacji wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną. Z entuzjazmem podąża za potrzebami dzieci. Uważna obserwatorka czerpiąca wiedzę i inspirację od takich pedagogów jak Jesper Jull, Marshall Rosenberg. Przejęta kondycją planety. W swojej pracy chętnie korzysta z materiałów ekologicznych, naturalnych, takich, którym można nadać drugie życie. O sobie mówi, że „Obserwuję co inni chcą mi przekazać”. Wychowawczyni grupy 2. W ramach czwartkowego przedszkola prowadzi zajęcia „Teatr”. Z przedszkolem związana od 2022 roku.

Beata Oraniec

Pedagog specjalny (surdopedagog), pedagog Montessori, autorka publikacji na temat edukacji przedszkolnej. Ponadto ukończyła 3-stopniowy kurs z zakresu terapii behawioralnej. Za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania została nagrodzona Medalem Komisji Edukacji Narodowej. Prowadziła przez wiele lat zajęcia „Przyroda i ekologia” w ramach „Czwartkowego przedszkola”. Uczestniczy w prowadzeniu grupy przygotowawczej. Florysta i hortiterapeuta. Przedszkolny ekspert od spraw związanych z przyrodą. Z Przedszkolem związana od 2001 roku.

Aleksandra Smoląg

Pedagog, nauczycielka wychowania przedszkolnego. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku Pedagogika ogólna – wychowanie żłobkowe i przedszkolne oraz pedagogika specjalna – terapia pedagogiczna. Pracę z dziećmi rozpoczęła jeszcze podczas studiów, gdzie organizowała najmłodszym czas podczas nieobecności rodziców.
Wychowawczyni grupy 0, prowadzi zajęcia plastyczne „Plastelinowe zoo” w ramach „Czwartkowego Przedszkola”. Z przedszkolem związana od 2020 roku.

Ewa Zakrzewska

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Ukończyła studia podyplomowe z integracji sensorycznej na Wyższej Szkole Edukacja w Sporcie. Podąża za dziećmi, wsłuchując się w ich potrzeby. Mówi, że „Ważne jest to, by dziecko w jej towarzystwie czuło się swobodnie oraz było świadome, że w każdej sytuacji może otrzymać wsparcie”. Wychowawczyni w grupie 1. W ramach „Czwartkowego przedszkola” prowadzi zajęcia „Fabryka zabawek”. Z przedszkolem związana od 2023 r.

Zuzanna Horubała

Pedagog, nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku Pedagogika ogólna – pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Pracę z dziećmi rozpoczęła jeszcze przed podjęciem studiów, zapewniając im opiekę podczas nieobecności rodziców. Dodatkowo przez rok pełniła funkcję nauczyciela świetlicy w szkole Montessori. Wychowawczyni grupy 3. Z przedszkolem związana od 2022 roku.

Anna Żak-Cep

Pedagog, terapeuta środowiskowy, muzykoterapeuta, choreoterapeuta– specjalista pracy z osobami chorymi psychicznie i zaburzeniami poznawczymi. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe i umiejętności mediacyjne w rozwiązywaniu problemów społecznych. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunkach: edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna oraz pedagogika korekcyjna. Zdobywała doświadczenie w pracy z dziećmi jako wolontariusz w Niepublicznym Przedszkolu Ochronka a także jako terapeuta środowiskowy pracując z rodzinami z dziećmi. Prowadziła zajęcia z zastosowaniem dramy w terapii dzieci. Entuzjasta Metody SR (SPACED RETRIEVAL) – rehabilitacja poznawcza zaburzeń pamięci. Staż z choreoterapii w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie. Posiada Certyfikat Metody Montessori dla Seniorów. Ukończyła dwuletnie dwustopniowe szkolenie w zakresie muzykoterapii grupowej w psychiatrii i w psychoterapii oraz szkolenie z zakresu interwencji kryzysowej. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów m.in. z samoopieki dla osób z chorobami przewlekłymi. Z Przedszkolem związana od 2023 roku.

Wioletta Forysiak

Nauczycielka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Studentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Swoją przygodę z dziećmi zaczęła jako animator czasu wolnego na przyjęciach urodzinowych, koloniach. Organizowała tam wówczas czas dzieciom, poprzez zabawy ruchowe, eksperymenty. Z dziećmi pracuje już od 6 lat jako wychowawca, nauczyciel świetlicy, kierownik przedszkola, instruktor zajęć ruchowych, sensoplastyki. Posiada
liczne certyfikaty, m.in z Metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne – 1 stopień, “Jak Pracować z Dzieckiem z Niepełnosprawnością Intelektualną”, “Kryzysy Rozwojowe, Depresja, Próby Samobójcze w Okresie Dojrzewania”.
Wychowawczyni grupy 3. Z przedszkolem związana od roku 2023 roku.

Emilia Nowak

Nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Absolwentka Europejskiej Uczelni w Warszawie na kierunku Pedagogika Wczesnoszkolna i Przedszkolna oraz 2-letniego studium grafiki warsztatowej w Towarzystwie Nowej Edukacji w Toruniu. Swoją pasję do pozytywnego kształtowania świata dziecka odkryła wiele lat temu przy okazji współpracy z rodzicami przy różnych projektach. Współpracowała również z wieloma terapeutami, od których czerpała wiedzę i zdobywała praktyczne umiejętności wpływające na prawidłowy rozwój dzieci. Doświadczenie w pracy z grupą zdobyła w polskim, a następnie anglojęzycznym, wielokulturowym przedszkolu, gdzie z czasem objęła stanowisko dyrektora. Obecnie jest wychowawcą grupy 0. Z przedszkolem związana od 2024 roku.

Kadra przedszkola - Specjaliści przedszkolni

Greta Dębińska-Żołyniak

Pedagog, logopeda, certyfikowany terapeuta behawioralny PSTB, odbyła staż w Instytucie Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku. Nauczyciel-terapeuta, prowadzi terapię behawioralną dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Przedszkolu i Punkcie Konsultacyjnym. Jest superwizorem behawioralnym nr licencji 26/S/2016 w ramach systemu uznawania kompetencji zawodowych – Polskiej Licencji Terapeuty Behawioralnego. Z Przedszkolem i Punktem Konsultacyjnym związana od 2006 roku.

Monika Rosińska

Psycholog, oligofrenopedagog, pedagog Montessori, certyfikowany terapeuta behawioralny PSTB, certyfikowany terapeuta motywujący PTTM, odbyła staż w Instytucie Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku. Należy do Polskiego Stowarzyszenia Terapii Behawioralnej (PSTB), Polskiego Towarzystwa Terapii Motywującej (PTTM) i do Stowarzyszenia Terapeutów Dialogu Motywującego (MINT), autorka publikacji na temat edukacji przedszkolnej i terapii behawioralnej. Za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania została nagrodzona Medalem Komisji Edukacji Narodowej. Nauczyciel-terapeuta prowadzi terapię dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Przedszkolu i Punkcie Konsultacyjnym. Koordynuje pomoc psychologiczno-pedagogiczną w Przedszkolu. Z Przedszkolem i Punktem Konsultacyjnym związana od 2001 roku.

Anna Młynarczyk

Pedagog specjalny specjalizujący się we wczesnej interwencji, nauczycielka wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, autorka publikacji na temat edukacji przedszkolnej. Certyfikowany terapeuta behawioralny PSTB, odbyła staż w Instytucie Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku. Ukończyła I stopień PECS. Jako jedna z 6 osób w Polsce ma uprawnienia do prowadzenia badań przesiewowych w kierunku wczesnego wykrywania zaburzeń komunikacyjnych i społecznych u dzieci (metodą SACS). Nauczyciel-terapeuta, prowadzi terapię behawioralną dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Przedszkolu i w Punkcie Konsultacyjnym. Z Przedszkolem i Punktem Terapeutycznym związana od 2010 roku.
Czas dzieciństwa | Przedszkole i Fundacja Anny Florek

Joanna Słupek

Logopeda, filolog polski. Ukończyła filologię polską ze specjalnością logopedia na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Certyfikowany terapeuta behawioralny PSTB. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Stosowana analiza zachowania: przygotowanie do pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju i zachowania na uniwersytecie SWPS z siedzibą w Warszawie. Odbyła staż w Instytucie Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku. Ukończyła 3-stopniowy kurs z terapii behawioralnej, I stopień PECS oraz szkolenie VB-MAPP. Doświadczenie w pracy zdobywała prowadząc terapię dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w gabinetach neurologopedycznych oraz Przedszkolu Specjalnym. Nauczyciel-terapeuta, prowadzi terapię dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Przedszkolu. Z Przedszkolem związana od 2016 roku.

Ludwika Anna Karczmarczyk

Psycholog. Ukończyła UKSW na kierunku psychologia. Certyfikowany terapeuta behawioralny PSTB. Ukończyła kurs pedagogizacji na poziomie szkoły podstawowej, gimnazjum i liceum. Pracowała też w przedszkolu dla dzieci z autyzmem, ukończyła staż zawodowy dla osób ubiegających się o tytuł zawodowy terapeuty behawioralnego, odbyła staż w przedszkolu dla dzieci z autyzmem „Pastelowa układanka”. 3 lata pracy wolontariackiej z dziewczyną z porażeniem mózgowym – współpraca z fundacją „Szkoła niezwykła”. Nauczyciel-terapeuta, prowadzi terapię dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Przedszkolu. Z Przedszkolem związana od 2017 roku.

Anna Najmiec-Gagnon

Psycholog, pedagog specjalny. Ukończyła psychologię i pedagogikę specjalną (specjalizacja – terapia i wspomaganie rozwoju) na Uniwersytecie Warszawskim. W trakcie nabywania uprawnień Polskiej Licencji Terapeuty Behawioralnego (PLTB). Od 2017 roku zdobywała doświadczenie jako terapeutka indywidualna i grupowa w różnych placówkach dla dzieci ze spektrum autyzmu, m.in. przedszkolach terapeutycznych, Centrum Terapii Scolar i Fundacji Synapsis. Ukończyła wiele szkoleń z zakresu stosowanej analizy zachowania, AAC – komunikacji alternatywnej i wspomagającej (Mówik, PCS, PECS), treningu umiejętności społecznych (TUS) i wybiórczości pokarmowej u dzieci ze spektrum autyzmu. Nauczyciel-terapeuta, prowadzi terapię dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Przedszkolu. Z Przedszkolem związana od 2021 roku.

Agata Stańczuk

Logopeda, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku logopedia ogólna i kliniczna ze specjalizacją nauczania języka polskiego w szkole podstawowej realizowanym wspólnie z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym. Ukończyła wiele szkoleń i kursów z zakresu: afazji i apraksji dziecięcej, opóźnionego rozwoju mowy, rozwoju mowy dzieci z autyzmem, zaburzeń w sferze orofacjalnej, dyslalii, wykorzystania gestów w logopedii, treningu umiejętności społecznych, logorytmiki, terapii ręki, zaburzeń przetwarzania słuchowego. Swoje doświadczenie zdobyła na praktykach w placówkach oświatowych i medycznych, w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w ośrodku specjalnym, w przedszkolach prywatnych oraz w szkole publicznej. W Przedszkolu diagnozuje i prowadzi zajęcia logopedyczne dla dzieci oraz prowadzi konsultacje dla rodziców dzieci z przedszkola. Z Przedszkolem związana od 2016 roku.

Karina Juraga-Horosz

Magister sztuki ze specjalizacją w prowadzeniu zespołów wokalno-instrumentalnych, oligofrenopedagog. Prowadzi chór dziecięco-młodzieżowy. Uczy muzyki w Szkole Podstawowej, Gimnazjum i Szkole Specjalnej. Przewodnicząca Sekcji Rodziców przy Towarzystwie Pomocy Głuchoniewidomym. W Przedszkolu prowadzi rytmikę, zajęcia taneczne w ramach zajęć popołudniowych oraz przygotowuje i prowadzi zajęcia rytmiczne dla grupy przygotowawczej. Z przedszkolem związana od 1999 roku.

Olga Oraniec

Fizjoterapeuta. Absolwentka Fizjoterapii na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, studiów podyplomowych Integracja Sensoryczna w EWS w Warszawie (Centrum SI) oraz Przygotowanie Pedagogiczne (WSNoZ). Ukończyła wiele dodatkowych szkoleń, m.in.: Dziecko z posturalnie obniżonym napięciem mięśniowym, Terapia Ręki, Bilateralna Integracja, Obserwacja Kliniczna SI w aspekcie fizjoterapeutycznym, Kinezjologia Edukacyjna Metoda Dennisona, Masaż Tkanek Głębokich, Masaż klasyczny i sportowy, Trójpłaszczyznowa manualna terapia wad stóp, FITS, PNF (pediatria, skoliozy), Rehabilitacja w zaburzeniach rozwojowych niemowląt 0-12 m, Odruchy dynamiczne i posturalne (MNRI). Doświadczenie zawodowe zdobyła w placówkach rehabilitacyjnych na terenie Łodzi oraz w gabinetach terapeutycznych zajmujących się dziećmi w Warszawie. W Przedszkolu prowadzi grupową gimnastykę ogólnorozwojową i korekcyjną dla dzieci oraz indywidualną rehabilitację dla przedszkolaków o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Z Przedszkolem i Punktem Terapeutycznym związana od 2018 roku.

Edyta Adamus

Pedagog specjalny. Członek Komitetu Regionalnego Olimpiad Specjalnych. Pracownik socjalny i terapeuta w Warsztatach Terapii Zajęciowej Fundacji DOM. Prowadzi popołudniowe zajęcia ceramiczne oraz koordynuje współpracę z Warsztatami Terapii Zajęciowej. Z Przedszkolem i Fundacją związana od 2010 roku.

Agnieszka Piyuka

Filolog angielski. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na wydziale filologii angielskiej. Jako nauczyciel języka angielskiego pracuję od ponad dziesięciu lat. Doświadczenie zdobyła pracując m.in. w przedszkolach dwujęzycznych, szkołach językowych a także ucząc dzieci emigrantów polskich w Irlandii. Z Przedszkolem i Fundacją związana od 2013 roku.

Diana Surman

Utytułowana tancerka specjalizująca się od ponad 10 lat w tańcu towarzyskim. Na co dzień studentka prawa. Posiada najwyższą międzynarodową klasę taneczną „S”. Po zakończeniu rywalizacji na licznych turniejach tańca i osiągnięciu wielu sukcesów (takich jak kilkukrotne finały Mistrzostw Polski oraz turniejów międzynarodowych) zaczęła przekazywać swoją pasję do tańca najmłodszym. Organizuje i prowadzi zajęcia taneczne w przedszkolach, szkołach jak i na koloniach oraz półkoloniach tanecznych, podczas których zawsze łączy taniec i zabawę. Prowadzi zajęcia taneczne w ramach popołudniowych zajęć dodatkowych. Z Przedszkolem i Fundacją związana od 2021 roku.

Anna Firek-Marczak

Pedagog, nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła warsztaty „Praca z grupą zróżnicowaną – praktyczne rozwiązania”, kurs Edukacja na Nowo – nowoczesne technologie w szkole podstawowej, TIK w kształceniu na drugim i trzecim etapie edukacyjnym, szkolenie dla nauczycieli uczących dzieci uchodźców. Brała udział w wielu konferencjach poświęconych edukacji m.in. Nauczyciel wychowawcą każdego dziecka i partnerem rodziców. Zwolenniczka „Odimiennej nauki czytania Ireny Majchrzak”, pedagogiki Janusza Korczaka oraz Marii Montessori. Prowadzi zajęcia „Podglądamy przyrodę” w ramach popołudniowych zajęć dodatkowych. Z oświatą niepubliczną związana od 28 lat a z naszym przedszkolem od 2015 roku.

Katarzyna Górska

Aktorka, animatorka i instruktorka ZHP. Ukończyła studia aktorskie na wydziale lalkarskim Akademii Sztuk Teatralnych w Krakowie, (filia we Wrocławiu), oraz studia podyplomowe z zakresu Psychologii Pozytywnej na Uniwersytecie Warszawskim. Od dzieciństwa związana z harcerstwem, gdzie rozwijała swoje umiejętności pedagogiczne, pracując z dziećmi w różnych grupach wiekowych – od zuchów po wędrowników. Prowadziła zajęcia “Krasnoludkowo” w dwóch wrocławskich przedszkolach oraz rozwijała doświadczenie warsztatowe w Centrum Kultury Wrocław – Zachód, organizując zajęcia teatralno-rozwojowe dla dzieci w wieku 3-18 lat. Jest twórczynią warsztatów dla dorosłych “Po prostu czuj”. Aktorsko współpracuje z Instytutem Grotowskiego we Wrocławiu oraz Krakowskim Teatrem Komedia.
Prowadzi zajęcia teatralne „Krasnoludkowo” w ramach popołudniowych zajęć dodatkowych. Z Fundacją związana od 2024 roku.

Kadra przedszkola - Pozostali pracownicy Przedszkola

Anna Bielska

Księgowa, prowadzi sekretariat przedszkola. Z Przedszkolem związana od 2014 roku

Anna Nogowska

Prowadzi sekretariat przedszkola i jest odpowiedzialna za kontakty z rodzicami oraz opłaty. Z Przedszkolem związana od 2019 roku.

Małgorzata Czarnecka

Kucharka, przygotowuje smaczne posiłki i koordynuje diety przedszkolaków. Z Przedszkolem związana od 1996 roku.

Małgorzata Dąbrowska

Kucharka, przygotowuje smaczne posiłki i koordynuje diety przedszkolaków. Z Przedszkolem związana od 1993 roku.

Aktualności

  • All Posts
  • Przypięte - przedszkole
Standardy Ochrony Małoletnich w Społecznym Przedszkolu Integracyjnym

Drodzy Rodzice,mając na uwadze dobro dzieci, które pozostają pod opieką naszego przedszkola spisaliśmy i wcielamy w życie Standardy Ochrony Małoletnich w Społecznym Przedszkolu Integracyjnym. Z treścią dokumentu, który je określa można zapoznać się poniżej lub w zakładce Dokumenty i Kalendarz. Standardy Ochrony Małoletnich w Społecznym Przedszkolu Integracyjnym Fundacji CZAS DZIECIŃSTWA  POSTANOWIENIA…

  • All Posts
  • Przedszkole
    •   Back
Dane kontaktowe
©2024 wszystkie prawa zastrzeżone.
Wyszukaj frazę
Skip to content