
Psycholog, założycielka i pierwsza dyrektor Społecznego Przedszkola Integracyjnego, twórca autorskiego programu edukacyjno-wychowawczego przedszkola, autorka licznych publikacji na temat integracji, edukacji przedszkolnej i współpracy z rodzicami. Rzeczoznawca MEN i ekspert ORE (dawniej CMPP-P), Kuratorium Mazowieckiego. Prowadzi wykłady i ćwiczenia na warszawskich uczelniach (UKSW, UW, APS). Wielokrotnie nagradzana medalami za swoją działalność na rzecz edukacji i integracji m.in. przez Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski oraz Srebrnym Krzyżem Zasługi.
Dyrektor Społecznego Przedszkole Integracyjnego, nauczycielka wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, pedagog specjalny, autorka publikacji na temat edukacji przedszkolnej, warunków przyjaznej adaptacji dzieci oraz współpracy z rodzicami. Współpracowała z warszawskimi uczelniami: UW, APS, Wszechnicą Polską, Szkołą Wyższą Towarzystwa Wiedzy Powszechnej, Kolegium Nauczycielskim, UKSW prowadząc ćwiczenia i warsztaty ze studentami studiów dziennych i zaocznych. Ukończyła 3-stopniowy kurs z zakresu terapii behawioralnej. Za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania została nagrodzona Medalem Komisji Edukacji Narodowej oraz Medalem Złotym za Długoletnią Służbę. Koordynuje rekrutację w placówce. Organizuje i prowadzi grupę przygotowawczą wg opracowanego przez siebie specjalnego programu adaptacyjnego. Współorganizująca Trening Umiejętności Społecznych.
Wicedyrektor Społecznego Przedszkola Integracyjnego, oligofrenopedagog, superwizor terapii behawioralnej, psycholog, autorka publikacji na temat terapii behawioralnej. Członek Polskiego Stowarzyszenia Terapii Behawioralnej. Certyfikowany terapeuta behawioralny PSTB. Odbyła staż w Princeton Child Development Institute w Princeton. Ukończyła I stopień PECS. Prowadzi szkolenia z zakresu stosowanej analizy zachowania. Nauczyciel-terapeuta, prowadzi terapię behawioralną dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Koordynuje terapię behawioralną w Przedszkolu i Punkcie Konsultacyjnym. Jest superwizorem behawioralnym nr licencji 18/S/2013 w ramach systemu uznawania kompetencji zawodowych – Polskiej Licencji Terapeuty Behawioralnego. Z Przedszkolem i Punktem Konsultacyjnym związana od 2005 roku.
Pedagog, nauczycielka wychowania przedszkolnego. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Pedagogika Specjalna – Terapia Pedagogiczna. Ukończyła kurs FETAC DCHSC – Childcare Level 5 w Irlandii. Tam też pracowała przez 4 lata w przedszkolu z elementami Montessori. Początkowo jako wolontariuszka, później jako pracownik etatowy.
Wychowawczyni grupy 1, prowadzi zajęcia „Origami” w ramach „Czwartkowego Przedszkola” oraz popołudniowych zajęć dodatkowych. Z Przedszkolem związana od 2016 roku.
Pedagog, nauczyciel wychowania przedszkolnego, autor publikacji na temat edukacji przedszkolnej. Ponadto inżynier, absolwent SGGW, ukończył podyplomowe studium Bezpieczeństwa w szkole oraz 3-stopniowy kurs z zakresu terapii behawioralnej i pierwszy stopień języka migowego. Współpracował z Wyższą Szkołą Przymierza Rodzin oraz Akademią Pedagogiki Specjalnej prowadząc ćwiczenia ze studentami. Od 1992 roku (początkowo jako wolontariusz) pracuje z dziećmi. Z Przedszkolem związany od 2000 roku. Za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania został nagrodzony Medalem Komisji Edukacji Narodowej.
Wychowawca grupy 0, prowadzi zajęcia geograficzne „Klub podróżnika” w ramach „Czwartkowego przedszkola”. Był pierwszym redaktorem naczelnym wydawanego przez Fundację dwumiesięcznika „Czas Dzieciństwa”. Przedszkolny ekspert do spraw eksperymentów naukowych, historii i tworzenia gier planszowych. Administruje stroną WWW przedszkola. Prowadzi internetowy portal z grami planszowymi dla dzieci.
Pedagog, nauczycielka wychowania przedszkolnego. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku Pedagogika ogólna – wychowanie żłobkowe i przedszkolne oraz pedagogika specjalna – terapia pedagogiczna. Pracę z dziećmi rozpoczęła jeszcze podczas studiów, gdzie organizowała najmłodszym czas podczas nieobecności rodziców.
Wychowawczyni grupy 0, prowadzi zajęcia plastyczne „Plastelinowe zoo” w ramach „Czwartkowego Przedszkola”. Z przedszkolem związana od 2020 roku.
Nauczycielka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Studentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Swoją przygodę z dziećmi zaczęła jako animator czasu wolnego na przyjęciach urodzinowych, koloniach. Organizowała tam wówczas czas dzieciom, poprzez zabawy ruchowe, eksperymenty. Z dziećmi pracuje już od 6 lat jako wychowawca, nauczyciel świetlicy, kierownik przedszkola, instruktor zajęć ruchowych, sensoplastyki. Posiada
liczne certyfikaty, m.in z Metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne – 1 stopień, “Jak Pracować z Dzieckiem z Niepełnosprawnością Intelektualną”, “Kryzysy Rozwojowe, Depresja, Próby Samobójcze w Okresie Dojrzewania”.
Wychowawczyni grupy 3. Z przedszkolem związana od roku 2023 roku.
Nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Absolwentka Europejskiej Uczelni w Warszawie na kierunku Pedagogika Wczesnoszkolna i Przedszkolna oraz 2-letniego studium grafiki warsztatowej w Towarzystwie Nowej Edukacji w Toruniu. Swoją pasję do pozytywnego kształtowania świata dziecka odkryła wiele lat temu przy okazji współpracy z rodzicami przy różnych projektach. Współpracowała również z wieloma terapeutami, od których czerpała wiedzę i zdobywała praktyczne umiejętności wpływające na prawidłowy rozwój dzieci. Doświadczenie w pracy z grupą zdobyła w polskim, a następnie anglojęzycznym, wielokulturowym przedszkolu, gdzie z czasem objęła stanowisko dyrektora. Obecnie jest wychowawcą grupy 0. Z przedszkolem związana od 2024 roku.
Pedagog Specjalny, Terapeuta Ręki, Doktorantka na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Ukończyła Pedagogikę Specjalną ze specjalnością Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu w placówce terapeutycznej prowadząc terapię indywidualną oraz grupową. Ukończyła szkolenia w zakresie komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC) w podejściu opartym o wspomagany przekaz językowy, Terapii ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia oraz podstaw terapii behawioralnej. Uczestniczka bierna i czynna wielu Konferencji Naukowych oraz autorka publikacji o tematyce spektrum autyzmu. Nauczyciel-terapeuta, prowadzi terapię dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Przedszkolu. Z Przedszkolem związana od 2024 roku.
Logopeda, pedagog specjalny, absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna o specjalności logopedia. Ukończyła szkolenia oraz kursy z zakresu: programowania języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji, rozwoju mowy dzieci z autyzmem, echolalii, zaburzeń napięcia mięśniowego w sferze orofacjalnej, terapii ręki, opóźnionego rozwoju mowy, seplenienia międzyzębowego. Doświadczenie zdobyła podczas praktyk w przedszkolach prywatnych oraz szkole specjalnej.
W Przedszkolu odpowiada za diagnozę i prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci. Z Przedszkolem związana od 2024 roku.
Aktorka, animatorka i instruktorka ZHP. Ukończyła studia aktorskie na wydziale lalkarskim Akademii Sztuk Teatralnych w Krakowie, (filia we Wrocławiu), oraz studia podyplomowe z zakresu Psychologii Pozytywnej na Uniwersytecie Warszawskim. Od dzieciństwa związana z harcerstwem, gdzie rozwijała swoje umiejętności pedagogiczne, pracując z dziećmi w różnych grupach wiekowych – od zuchów po wędrowników. Prowadziła zajęcia “Krasnoludkowo” w dwóch wrocławskich przedszkolach oraz rozwijała doświadczenie warsztatowe w Centrum Kultury Wrocław – Zachód, organizując zajęcia teatralno-rozwojowe dla dzieci w wieku 3-18 lat. Jest twórczynią warsztatów dla dorosłych “Po prostu czuj”. Aktorsko współpracuje z Instytutem Grotowskiego we Wrocławiu oraz Krakowskim Teatrem Komedia.
Prowadzi zajęcia teatralne „Krasnoludkowo” w ramach popołudniowych zajęć dodatkowych. Z Fundacją związana od 2024 roku.
W tym tygodniu dwie grupy rozpoczęły nowe tematy. Grupa druga…
Zaproszenie na bal karnawałowy w Społecznym Przedszkolu Integracyjnym
Tematy i pytania dzieci zadane w tygodniu 27-31 stycznia.
Tematy realizowane Metodą Pytań Dzieci w tygodniu 20-24.01.2024.