
Pytania dzieci do tematów realizowanych w przedszkolu w dniach 29.09-3.10.2025.
Psycholog, założycielka i pierwsza dyrektor Społecznego Przedszkola Integracyjnego, twórca autorskiego programu edukacyjno-wychowawczego przedszkola, autorka licznych publikacji na temat integracji, edukacji przedszkolnej i współpracy z rodzicami. Rzeczoznawca MEN i ekspert ORE (dawniej CMPP-P), Kuratorium Mazowieckiego. Prowadzi wykłady i ćwiczenia na warszawskich uczelniach (UKSW, UW, APS). Wielokrotnie nagradzana medalami za swoją działalność na rzecz edukacji i integracji m.in. przez Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski oraz Srebrnym Krzyżem Zasługi.
Dyrektor Społecznego Przedszkole Integracyjnego, nauczycielka wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, pedagog specjalny, autorka publikacji na temat edukacji przedszkolnej, warunków przyjaznej adaptacji dzieci oraz współpracy z rodzicami. Współpracowała z warszawskimi uczelniami: UW, APS, Wszechnicą Polską, Szkołą Wyższą Towarzystwa Wiedzy Powszechnej, Kolegium Nauczycielskim, UKSW prowadząc ćwiczenia i warsztaty ze studentami studiów dziennych i zaocznych. Ukończyła 3-stopniowy kurs z zakresu terapii behawioralnej. Za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania została nagrodzona Medalem Komisji Edukacji Narodowej oraz Medalem Złotym za Długoletnią Służbę. Koordynuje rekrutację w placówce. Organizuje i prowadzi grupę przygotowawczą wg opracowanego przez siebie specjalnego programu adaptacyjnego. Współorganizująca Trening Umiejętności Społecznych.
Wicedyrektor Społecznego Przedszkola Integracyjnego, oligofrenopedagog, superwizor terapii behawioralnej, psycholog, autorka publikacji na temat terapii behawioralnej. Członek Polskiego Stowarzyszenia Terapii Behawioralnej. Certyfikowany terapeuta behawioralny PSTB. Odbyła staż w Princeton Child Development Institute w Princeton. Ukończyła I stopień PECS. Prowadzi szkolenia z zakresu stosowanej analizy zachowania. Nauczyciel-terapeuta, prowadzi terapię behawioralną dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Koordynuje terapię behawioralną w Przedszkolu i Punkcie Konsultacyjnym. Jest superwizorem behawioralnym nr licencji 18/S/2013 w ramach systemu uznawania kompetencji zawodowych – Polskiej Licencji Terapeuty Behawioralnego. Z Przedszkolem i Punktem Konsultacyjnym związana od 2005 roku.
Pedagog, terapeuta środowiskowy, muzykoterapeuta, choreoterapeuta– specjalista pracy z osobami chorymi psychicznie i zaburzeniami poznawczymi. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe i umiejętności mediacyjne w rozwiązywaniu problemów społecznych. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunkach: edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna oraz pedagogika korekcyjna. Zdobywała doświadczenie w pracy z dziećmi jako wolontariusz w przedszkolu i jako terapeuta środowiskowy pracując z rodzinami z dziećmi. Prowadziła zajęcia z zastosowaniem dramy w terapii dzieci.
Entuzjasta Metody SR (SPACED RETRIEVAL) – rehabilitacja poznawcza zaburzeń pamięci. odbyła staż z choreoterapii w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie. Ukończyła dwuletnie dwustopniowe szkolenie w zakresie muzykoterapii grupowej w psychiatrii i w psychoterapii oraz szkolenie z zakresu interwencji kryzysowej. .
Wychowawczyni grupy 0. Z Przedszkolem związana od 2023 roku.
Nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Absolwentka Europejskiej Uczelni w Warszawie na kierunku Pedagogika Wczesnoszkolna i Przedszkolna oraz 2-letniego studium grafiki warsztatowej w Towarzystwie Nowej Edukacji w Toruniu. Swoją pasję do pozytywnego kształtowania świata dziecka odkryła wiele lat temu przy okazji współpracy z rodzicami przy różnych projektach. Współpracowała również z wieloma terapeutami, od których czerpała wiedzę i zdobywała praktyczne umiejętności wpływające na prawidłowy rozwój dzieci. Doświadczenie w pracy z grupą zdobyła w polskim, a następnie anglojęzycznym, wielokulturowym przedszkolu, gdzie z czasem objęła stanowisko dyrektora. Obecnie jest wychowawcą grupy 0. Z przedszkolem związana od 2024 roku.
Pedagog specjalny, wychowawca. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku pedagogika specjalna ze specjalnością edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała jako instruktor zajęć edukacyjnych. Ukończyła szkolenia z zakresu treningu umiejętności społecznych oraz kursy „Neuroróżnorodni” i „Neurodepresja”.
W pracy szczególnie ważne jest dla niej wspieranie dzieci w codziennym rozwoju, budowanie poczucia sprawczości i radości odkrywania świata. Wychowawczyni grupy 1.
Z przedszkolem związana od 2025 roku.
Pedagog specjalny, nauczycielka wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Absolwentka pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią pedagogiczną oraz edukacji przedszkolnej i rewalidacji. Ukończyła również studia podyplomowe z zarządzania oświatą i organizacjami pozarządowymi oraz edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną. Odbyła kursy z zakresu języka miganego dla nauczycieli (2 stopień) Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne (1 stopień) oraz terapii behawioralnej (3-stopniowy kurs bazowy). Wolontariuszka, zdobywała doświadczenie w pracy z dziećmi w domu dziecka oraz w stowarzyszeniu zrzeszającym dzieci i młodzież niepełnosprawną. Wychowawczyni grupy 2, prowadzi zajęcia plastyczne w ramach „Czwartkowego Przedszkola”. Z Przedszkolem związana od 2015 roku.
Nauczycielka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Studentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Swoją przygodę z dziećmi zaczęła jako animator czasu wolnego na przyjęciach urodzinowych, koloniach. Organizowała tam wówczas czas dzieciom, poprzez zabawy ruchowe, eksperymenty. Z dziećmi pracuje już od 6 lat jako wychowawca, nauczyciel świetlicy, kierownik przedszkola, instruktor zajęć ruchowych, sensoplastyki. Posiada
liczne certyfikaty, m.in z Metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne – 1 stopień, “Jak Pracować z Dzieckiem z Niepełnosprawnością Intelektualną”, “Kryzysy Rozwojowe, Depresja, Próby Samobójcze w Okresie Dojrzewania”.
Wychowawczyni grupy 3. Z przedszkolem związana od roku 2023 roku.
Pedagog Specjalny, Terapeuta Ręki, Doktorantka na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Ukończyła Pedagogikę Specjalną ze specjalnością Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu w placówce terapeutycznej prowadząc terapię indywidualną oraz grupową. Ukończyła szkolenia w zakresie komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC) w podejściu opartym o wspomagany przekaz językowy, Terapii ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia oraz podstaw terapii behawioralnej. Uczestniczka bierna i czynna wielu Konferencji Naukowych oraz autorka publikacji o tematyce spektrum autyzmu. Nauczyciel-terapeuta, prowadzi terapię dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Przedszkolu. Z Przedszkolem związana od 2024 roku.
Logopeda, pedagog specjalny, absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna o specjalności logopedia. Ukończyła szkolenia oraz kursy z zakresu: programowania języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji, rozwoju mowy dzieci z autyzmem, echolalii, zaburzeń napięcia mięśniowego w sferze orofacjalnej, terapii ręki, opóźnionego rozwoju mowy, seplenienia międzyzębowego. Doświadczenie zdobyła podczas praktyk w przedszkolach prywatnych oraz szkole specjalnej.
W Przedszkolu odpowiada za diagnozę i prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci. Z Przedszkolem związana od 2024 roku.
Logopeda, skrzypaczka, certyfikowana instruktorka zajęć gordonowskich, certyfikowana nauczycielka jogi. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna na Uniwersytecie Warszawskim. Specjalizuje się głównie w terapii dyslalii, miofunkcjonalnej, opóźnionego rozwoju mowy oraz terapii małego dziecka z ASD. W pracy wykorzystuje i łączy posiadane kompetencje – muzykę, ruch, zainteresowanie psychologią. Prowadzi profil edukacyjny na Instagramie logo.gordonki. Prywatnie pasjonatka łagodnej jogi, saunowania i aromaterapii.
W Przedszkolu odpowiada za diagnozę i prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci. Z Przedszkolem związana od 2025 roku.
Kucharka, przygotowuje smaczne posiłki i koordynuje diety przedszkolaków. Z Przedszkolem związana od 2025 roku.
Pytania dzieci do tematów realizowanych w przedszkolu w dniach 29.09-3.10.2025.
Pytania dzieci do tematów realizowanych w przedszkolu w dniach 22-26.09.2025.
Z ogromną radością i ekscytacją pragniemy powiadomić, że grupa 0…
Pytania dzieci do tematów realizowanych w przedszkolu w dniach 15-19.09.2025.
Pragniemy poinformować, że kolejny raz Społeczne Przedszkole Integracyjne Fundacji CZAS…
Już w przyszłym tygodniu zaczynamy kolejny cykl zajęć tanecznych „Roar…