Drodzy rodzice!
Wysyłamy do Państwa dużo wiadomości. Ten wzmożony ruch spowodował, że niektóre serwery pocztowe zaczęły traktować naszą korespondencję jako spam.
Aby zmienić tę klasyfikację należy:
- Dodać nadawcę do własnej książki adresowej w programie pocztowym lub oznaczyć jako zaufanego nadawcę.
- Sprawdzić folder „Spam”. Jeśli jest tam wiadomość z przedszkola to koniecznie należy oznaczyć ją jako „To nie jest spam” lub podobną funkcją.
- Odpisywać na nasze wiadomości. W treści wystarczy „OK” lub „Otrzymaliśmy”. Algorytmy nie uznają za spam korespondencji z odpowiedziami.
Niestety nie jesteśmy w stanie podać konkretnych działań, bo na różnych serwerach i w różnych programach pocztowych wygląda to inaczej.
Punkt 1 i 3 powinny wykonać również osoby, które do tej pory nie doświadczyły problemów z naszą korespondencją. Oprogramowanie serwrów dokonuje klasyfikacji na podstawie zachowania wszystkich swoich użytkowników.
Proszę pamiętać, że wysyłamy do Państwa wiadomości przynajmniej 4 razy w tygodniu. Jeśli przez dwa dni nic nie otrzymaliście Państwo od nas, to proszę napisać na pocztę grupową wiadomość. My też czasami otrzymujemy powiadomienia, że „adresat jest nie znany” lub „wiadomość została odrzucona przez serwer”.